Sales assistant

Baví Vás komunikace se zákazníky?

Je Vaše španělština a angličtina nebo holandština a angličtina na komunikativní úrovni a nebojíte se je používat?

Práci s počítačem zvládáte bez problémů a dokážete si poradit ve složitějších situacích?

Jestliže jste si 3x odpověděli ano, tak jste to možná právě Vy, koho potřebujeme do týmu.

Co bude Vaší pracovní náplní na této pozici?

  • Komunikace se zákazníky jak po telefonu, e-mailu tak i osobně.
  • Příjem objednávek, shromažďování dat a zpracování celé objednávky.
  • Aktualizace záznamů od zákazníků.
  • Udržování kontaktu s klienty ohledně objednávek.
  • Poskytnutí informací o cenách nebo stavu produktu, zaznamenávání informací o zákaznících a sledování stavu přepravy.
  • Identifikuje kvalitativní a kvantitativní vývoj a zasílá je osobě zodpovědné za daný produkt a trh.
  • Generuje a rozesílá faktury a další dokumenty.

Ptáte se, co k tomu budete potřebovat?

  • Španělštinu a Angličtinu nebo Holandštinu a Angličtinu na komunikativní úrovni pro denní využití
  • Znalost PC a programů z balíčku MS Office
  • Umět si dobře zorganizovat práci a dokázat mít přehled o stavu různých zakázek najednou.
  •  Zvládnout koordinaci daných procesů a postupů v oddělení zákaznického servisu.

My Vám nabízíme:

  • Smysluplnou činnost ve fajn kolektivu, kde se nebudete nudit.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení a zajímavý finanční bonus, při splnění daných úkolů.
  • Notebook, mobilní telefon
  • Příspěvek na penzijní připojištění (ve výši 3 % z hrubé mzdy), dotované stravování, dovolenou navíc a po zapracování možnost práce na home office (v určených dnech).
  • Pravidelné profesní vzdělávání a jazykové kurzy.

Přijde Vám naše nabídka zajímavá? Pokud ano, tak neváhejte a zašlete nám na níže uvedený e-mail, svůj životopis, případně nám zavolejte. Těšíme se na Vás.

*
*
*