Specialista/tka zákaznického servisu s italštinou
Baví Vás komunikovat se zahraničními zákazníky a víte o sobě, že jste aktivní a energická osoba, která dokáže věci dotáhnout do úspěšného konce?
Rád/a byste v zaměstnání využil/a svoji velmi dobrou znalost angličtiny?
Práci s počítačem zvládáte bez problémů a dokážete si poradit i ve složitějších situacích?
Jestliže jste si 3x odpověděli ano, tak jste to možná právě Vy, koho potřebujeme. Do týmu zákaznického servisu sháníme specialistku s komunikativní angličtinou.
Jaké úkoly budou Vaší každodenní pracovní náplní?
- příjem objednávek od zákazníků, zadávání dat do systému a včasné předávání podkladů na expedici
- finalizace zakázek, fakturace a případná pomoc při zajišťování přepravy
- písemná i telefonická komunikace se zákazníky, rychlé reagování na jejich dotazy a podněty, zajišťování profesionálního servisu
- poskytování informací zákazníkům o cenách, sortimentu, novinkách a službách
- aktualizace záznamů v databázi
Požadujeme:
- umět si dobře zorganizovat práci a udržet si přehled o stavu různých zakázek najednou
- být asertivní a komunikovat na velice dobré úrovni se zákazníky, dodavateli i s kolegy
- dokázat komunikovat v anglickém a italském jazyce na denní bázi
- nebát se většího pracovního nasazení
- být precizní, spolehlivý/á a zodpovědný/á
Nabízíme:
- nadstandardní mzdové ohodnocení a při splnění daných cílů obdržíte zajímavý finanční bonus vyplácený na čtvrtletní bázi
- dostanete k dispozici notebook a mobilní telefon
- poskytneme Vám příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 % z hrubé mzdy (max 1 000 Kč) každý měsíc
- po zapracování a dohodě budete mít možnost využívat home office
- dáme Vám měsíční stravenkový paušál na obědy
- 25 dní dovolené
- umožníme Vám pravidelné profesní vzdělávání a jazykové kurzy s příspěvkem zaměstnavatele
- můžete zdarma využívat firemní fitko
Přijde Vám naše nabídka lákavá a máte chuť to s námi zkusit? Tak na nic nečekejte a pošlete nám na níže uvedený e-mail svůj životopis, nebo se ozvěte telefonicky.